Print & Verzend

Een papierloos kantoor?
SBPost helpt u daar graag bij met de Print & Verzend dienst.

Hoe werkt Print & Verzend?

U maakt zelf een document, factuur of loonstrook en verzendt deze digitaal naar SBPost via een beveiligde verbinding. SBPost zorgt ervoor dat op de eerst volgende bezorgdag het poststuk bij de geadresseerde op de deurmat ligt. U kunt op het document zelf het verzendadres plaatsen of een bijbehorend adressenbestand meesturen bij een batch documenten.

Combinatie met digitalisering

Bent u al zoveel mogelijk de (uitgaande) documentstroom aan het digitaliseren? Dan is de Print & Verzend dienst van SBPost een welkome aanvulling. Er blijven altijd documenten bestaan die fysiek verstuurd moeten worden. In combinatie met de service van SBPost verlaten documenten alleen nog maar digitaal uw kantoor.

Voordelen van Print & Verzend

  • Geen papier en enveloppen meer op kantoor
  • Geen tijd meer besteden aan vouwen en insteken van enveloppen
  • Niet meer naar de brievenbus of een afgiftepunt.
  • Document meteen voordelig verzonden via SBPost
Terug naar het overzicht

Afspraak maken?

Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Algemene gegevens
  • *
  • *
  • *

Velden met een * zijn verplicht